قرقره آتش نشانی

قرقره دیواری آتش نشانی

قرقره دیواری آتش نشانی

قرقره دیواری آتش نشانی

علائم ایمنی آتش نشانی مانند قرقره دیواری آتش نشانی کمک بصری مهمی برای اضطرار آتش سوزی و ایمنی روزمره در محل هستند و قرقره دیواری آتش نشانی برای کمک به علامت گذاری محل قرارگیری قرقره های شلنگ آتش نشانی نصب شده استفاده می شود و به سادگی این علامت را در بالا یا در مجاورت تجهیزات آتش نشانی برای دید نصب کنید که این علامت دارای نماد قرقره دیواری آتش نشانی و متن برای خواندن قرقره دیواری آتش نشانی به رنگ سفید در پس زمینه قرمز است.

علائم ایمنی آتش نشانی کمک بصری مهمی برای اضطرار آتش سوزی و ایمنی روزمره هستند. آنها اغلب در اطراف دفتر، انبار، مرکز خرید، مدرسه، ساختمان مسکونی و سایر مکان های کاری استفاده می شوند و قرقره دیواری آتش نشانی برای ایمنی اغلب از نمادها و یا عبارات قابل تشخیص برای توصیه در مورد رویه ها و تجهیزات ایمنی استفاده می کنند.

تجهیزات آتش نشانی مانند قرقره دیواری آتش نشانی عناصر حیاتی هستند که در مواقع اضطراری آتش سوزی نیاز به شناسایی سریع دارند و علائم قرقره شلنگ آتش نشانی برای کمک به علامت گذاری محل قرارگیری قرقره دیواری آتش نشانی نصب شده استفاده می شود و این علائم در بالا یا در مجاورت تجهیزات آتش نشانی برای دید نصب می شوند.

دارای نماد حلقه شلنگ و متن برای خواندن قرقره شلنگ آتش به رنگ سفید در پس زمینه قرمز است. شلنگ آتش نشانی در سال های اخیر کمتر رایج شده است و مقامات آتش نشانی توصیه می کنند که آنها را برداشته و با وسایل جایگزین آتش نشانی مانند کپسول های آتش نشانی قابل حمل جایگزین کنید، اما در برخی شرایط حلقه های شلنگ آتش نشانی تنها گزینه باقی می ماند و در مواردی که چنین است، آنها همچنان باید نگهداری شوند تا اطمینان حاصل شود که در شرایط قابل استفاده باقی می مانند و در صورت آتش سوزی می توان به آنها اعتماد کرد.

سرویس قرقره دیواری آتش نشانی مستلزم آن است که در طول سرویس، یک آزمایش سرعت جریان و یک آزمایش فشار انجام شود و روی برچسب سرویس متصل به قرقره ثبت شود. علاوه بر این، خود شیلنگ باید هر پنج سال یکبار آزمایش فشار شود و ما خوشحالیم که انواع قرقره دیواری آتش نشانی را سرویس می کنیم و می توانیم قطعات یدکی را از اکثر تولید کنندگانی که هنوز آنها را تولید می کنند تهیه کنیم.

شرکت ما می تواند قرقره دیواری آتش نشانی را سرویس، نگهداری، تعمیر، تعویض و نصب کند و حتی می توان این کار را همزمان با سایر سیستم های ایمنی آتش نشانی مانند اعلام حریق و کپسول های آتش نشانی انجام داد و در هزینه شما صرفه جویی کرد. هنگامی که برداشتن قرقره دیواری آتش نشانی توسط ارزیابی خطر آتش سوزی یا سازمان آتش نشانی توصیه شد این شامل جداسازی منبع آب به قرقره دیواری آتش نشانی، حذف کل مجموعه حلقه شلنگ از جمله تمام علائم مربوط به حلقه شلنگ است. سپس لوله تامین آب بسته شده و ایمن می شود.

البته پس از آن ما حلقه شلنگ آتش نشانی را با بازیافت مواد دفع می کنیم و گواهی ای ارائه می دهیم که نشان دهد قرقره دیواری آتش نشانی از محل خارج شده است که به طور کلی قرقره دیواری آتش نشانی از یک منبع آب جداگانه برای اطفای حریق تغذیه می شوند و معمولاً اندازه گیری نمی شوند. اگر قرار بود از قرقره دیواری آتش نشانی برای وسایلی غیر از آتش نشانی، آزمایش یا آموزش استفاده کنید.

باید برای مشاوره با تامین کننده آب خود تماس بگیرید زیرا ممکن است بتواند یک کنتور آب برای آن تهیه کند و بر اساس آن از شما هزینه دریافت کند که البته شلنگ قرقره دیواری آتش نشانی یک شلنگ پرفشار است که آب یا سایر مواد بازدارنده آتش (مانند فوم) را به آتش می برد تا آن را خاموش کند . در خارج از منزل، به موتور آتش نشانی یا شیر آتش نشانی متصل می شود و در داخل ساختمان، می تواند به طور دائمی به لوله ایستاده یا سیستم لوله کشی ساختمان متصل شود.

قرقره دیواری آتش نشانی برای تامین آب قابل دسترسی و کنترل شده برای مقابله با خطر آتش سوزی قرار گرفته اند و سیستم قرقره دیواری آتش نشانی دارای یک دستگاه خاموش کننده سوپاپ توپی منحصر به فرد، یک نازل حلقه شیلنگ برنجی پلاستیکی یا جامد و براکت نصب هستند و سیستم های قرقره دیواری آتش نشانی شامل پمپ ها، لوله ها، منبع آب و حلقه های شیلنگ است که به صورت استراتژیک در یک ساختمان قرار گرفته اند و پوشش مناسب آب را برای مقابله با آتش تضمین می کنند.

این سیستم به صورت دستی کار می کند و با باز کردن دریچه ای فعال می شود که آب را قادر می سازد به داخل شلنگی که معمولاً در فاصله ۳۰ متری قرار دارد جریان یابد. این دستگاه‌ها طوری طراحی شده‌اند که حداقل ۰٫۳۳ لیتر آب در ثانیه تحویل دهند و یک نازل کنترلی متصل به انتهای شیلنگ اپراتور را قادر می سازد جهت و جریان آب را به سمت آتش کنترل کند.

نوشته های مشابه