تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA دارای تأییدیه استاندارد ایران می باشد و سیستمی قابل قبول در این زمینه ارائه داده است. این سیستم به جز آن که از رخ دادن حریق و آتش سوزی خبر می دهد، محل و موقعیت دقیق آن را نیز اعلام می نماید. در تولید تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA از تکنولوژی میکروکنترلر بهره گرفته شده است.

این سیستم هوشمند بوده و بر پایه الزامات استاندارد EN54 طراحی و ساخته شده است. تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA با سرعت بالا حریق را تشخیص می دهد و موقعیت آن را به صورت پیام قابل فهمی بر روی نمایشگر به کاربر نشان می دهد و با مطلع ساختن زود هنگام سانحه و مشخص کردن محل آن از بروز خسارت بیشتر و گسترش حریق جلوگیری می نماید.

کنترل پنل اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA هم زمان با اعلام حریق، هشدار تخلیه ساکنان مجتمع و ساختمان مزبور را اعلام کرده و با توجه به برنامه های از قبل تنظیم شده در زمان حریق، مواردی نظیر کنترل آسانسور، مسدود کردن ورود هوا، قطع گاز را اعلام می نماید. یا ورودی های سیستم مانند سیستم اسپرینکلر یا تجهیزات آتش نشانی را اعلام می کند.

مزایای استفاده از تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA

این سیستم از تکنولوژی مدرن میکروپروسسور ها با ظرفیت حافظه بالا بهره برده است. در تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA از صفحه نمایش بزرگی با سایز ۷ اینچ که لمسی بوده و دارای صفحه کلید می باشد استفاده شده است و می توان گفت این سیستم کاربری آسان و مطلوبی دارد. از دیگر مزایای تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA این است که از قابلیت ارتباط آنی بین قطعات و کنترل پنل مرکزی بهره می برد.

این سیستم همچنین این قابلیت را دارا می باشد که از هشدارها کاذب جلوگیری می نماید. تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA این امکان را دارد تا گزارش میزان آلودگی دتکتور ها را نمایش دهد. همچنین وضعیت دما، میزان غلظت دود در محیط هر کدام از دتکتورها، از دیگر امکانات این سیستم می باشد.

اجزاء تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA

دتکتور دود هوشمند آدرس پذیر ویستا VISTA یکی از بخش های این سیستم می باشد که با سیستم نوری مادون قرمز عمل می نماید. این قطعه به دامنه گسترده ای از انواع الگوهای دود واکنش نشان می دهد و حساسیت بسیار بالایی دارد. دتکتور دودی بر اساس استاندارد های ملی و بین المللی و استاندارد EN54 طراحی و تولید شده است. دتکتور دودی دارای ریز پردازنده هوشمندی می باشد که نقشه الگوریتم سرایت دود را ایجاد می نماید.

این دتکتور دودی از پروتکل انحصاری VISTA پشتیبانی می نماید. بدنه این محصول از ABS ساخته شده است و در برابر آتش سوزی و حریق مقاوم می باشد. طراحی آن زیبا است و نصب آسان و راحتی دارد. این دتکتور دارای مشاهده ۳۶۰ درجه برای تشخیص دود می باشد.

شستی اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA، بخش دیگری از این سیستم می باشد که با هدف اعلام دستی سانحه در شرایط اضطراری طراحی شده و تولید گشته است. روی شستی شیشه شکنی وجود دارد که با فشردن آن وقوع سانحه به صورت آنی به دستگاه مرکزی اعلام می گردد. این شستی از جنس بدنه ABS ساخته شده، قرمز رنگ می باشد و نسبت به حریق و ضربه مقاوم است. این شستی جعبه ای دارد که می توان آن را به صورت روکار یا توکار نصب نمود. این قطعه نیز با پروتکل ویژه VISTA عمل می نماید.

عملکرد تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA

آژیر فلاشر یکی دیگر از اجزاء تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA می باشد. این قطعه هم به صورت دیداری و هم به صورت شنیداری، از وقوع حریق و آتش سوزی خبر می دهد. این قطعه می تواند به سه صورت عمل نماید.

هم به صورت شنیداری و هم به صورت دیداری، تنها به صورت دیداری با ایجاد فلاشر یا فقط به صورت شنیداری با پخش صدای آژیر. این محصول دارای ۱۷ تن صدای مختلف می باشد که با تنظیمات دستی و به سادگی قابل تنظیم می باشد. آژیر فلاشر دارای ۱۰ لامپ نشانگر می باشد. این قطعه بدنه ای مقاوم و ضد ضربه دارد که در سانحه دچار مشکل نمی گردد.

ماژول ورودی خروجی هوشمند آدرس پذیر ویستا VISTA محصول دیگری از این سیستم می باشد. از این دستگاه به طور معمول برای کنترل کردن تجهیزات مهمی مانند آسانسور. نگهدارنده درب، فن های استخراج دود، واحد انتقال هوا، تجهیزات آتش نشانی، شماره گیر خودکار با آتش نشانی. BMS و مواردی از این دست استفاده می گردد. فعالیت های کنترلی این ماژول بر اساس فرمان های از پیش تنظیم شده می باشد.

تمامی محصولات تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا VISTA بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی طراحی و تولید شده اند و ما این محصولات را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد. جهت دریافت راهنمایی بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه