برند شیرآلات

شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO

شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO

شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO

شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO ساخت کشور کره جنوبی می باشند و دارای استاندارد های بین المللی UL و FM می باشند و مورد تأیید سازمان آتش نشانی تهران می باشند. یکی از ضروریات و الزامات پروژه های عمرانی و ساختمانی در نظر گرفتن سیستم های اطفاء حریق برای آن ها و نصب شیر آلات مناسب می باشد. شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO دارای کیفیت قابل قبول و مطلوبی جهت ایمن سازی و محافظت مجتمع ها و ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری و … در برابر آتش سوزی و سوانح این چنین می باشد.

شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO دارای انواع و دسته بندی های گوناگونی می باشند. شامل این موارد می گردند. زون کنترل شیرآلات و متعلقات ابتدای خط، شیر پروانه ای تمپر سوئیچ دار، فلوسوئیچ. شیر تست و تخلیه، شیر یک طرفه، شیر یک طرفه اطفاء حریق سیستم تر، شیر یک طرفه اطفاء حریق سیستم خشک.

شیر پیش عملگر با همبندی دو تایی، شیر فشار شکن اطفاء حریق، شیر اطفاء حریق دروازه ای از نوع OSY، صافی آب اطفاء حریق، شیر اطفاء حریق ایستاده یا هیدرانت، شیر سیامی. مواردی دیگر که در سیستم های آتش نشانی مجتمع ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO

شیر یک طرفه هشدار دهنده فسکو FESCO

شیر یک طرفه هشدار دهنده یکی از محصولات در مجموعه شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO می باشد. این قطعه بین منبع آب و در ابتدای رایزر در سیستم تر نصب می گردد. شیر یک طرفه هشدار دهنده فسکو FESCO می تواند هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی نصب گردد. این قطعه از شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO برای فعال کردن زنگ هیدرولیکی و الکتریکی به صورت هم زمان طراحی شده است.

این شیر یک طرفه هشدار دهنده به محفظه تأخیر مجهز شده است. تا هشدار های آتش سوزی اشتباه را به حداقل ممکن برساند. این محصول دارای اتصال فلنجی می باشد و فشار کاری آن ۱۷۵ PSI می باشد. در تولید این قطعه برای سطح داخلی شیر از برنز ریخته گری استفاده شده است. خواص ضد خوردگی بسیار بالایی دارد و در تولید بدنه آن از چدن خاکستری استفاده شده است. شیر یک طرفه هشدار دهنده این برند دارای استاندارد های مورد تأیید سازمان آتش نشانی می باشد.

شیر دروازه ای ساقه بلند OSY فسکو FESCO

شیرهای دروازه ای، ساقه ای بالا رونده دارند که به شکل رزوه ای می باشد. وقتی که ساقه می چرخد به داخل یا خارج از شیر می رود و موجب باز شدن یا آب بندی شیر می گردد. شیر دروازه ای ساقه بلند را به جای شیرهای پروانه ای سوئیچ ناظر استفاده می نمایند.

باز یا بسته بودن این محصول اطفاء حریق فسکو FESCO را به جهت تغییر طول رزوه آن، با نگاه کردن می توان تشخیص داد. شیر دروازه ای OSY این برند دارای اتصال فلنجی می باشد و تا فشار کاری ۳۰۰ PSI را تاب می آورد. سطح داخلی و خارجی این محصول با پوشش اپوکسی پوشانیده شده است. این قطعه دارای ساختاری محکم بوده و از جنس چدن نشکن می باشد.

شیر سیلابی یا دلوج فسکو FESCO

شیر سیلابی یا دلوج فسکو FESCO محصول دیگری از تجهیزات اطفاء حریق می باشد. با برقراری تعدیل فشار، وظیفه محافظت از سیستم را بر عهده دارند. این قطعه که به شیر اطمینان نیز شناخته می شود. وقتی فشار سیال ورودی از میزان مشخصی بالاتر برود، به صورت خودکار سوپاپ آن ها باز می گردد. مازاد سیال را تخلیه می کند. سیال را با فشار مناسب و استاندارد هدایت می کند. از سوانحی چون منفجر شدن تجهیزات و ترک خوردن و آسیب دیدن آن ها جلوگیری می نماید. زمانی که فشار سیال به میزان مناسب و استاندارد رسید شیر به صورت خودکار بسته می شود.

این قطعه از شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO به صورت عمودی نصب می گردد. در ابتدای رایزر و در مکان هایی با حساسیت بالا نصب می گردد. دارای اتصال فلنجی بوده و فشار کاری آن ۱۷۵ PSI می باشد. این محصول به دلیل آنکه در پوشش داخلی از برنز ریخته گری تولید شده است. دارای خواص ضد خوردگی و زنگ زدگی بالا می باشد. این محصول همراه با سوئیچ فشار، شیر برقی، شیر دستی و زنگ هیدرولیکی تولید و عرضه می گردد. بدنه این محصول به دلیل ساخته شدن از چدن استحکام بسیار بالایی دارد.

شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO همگی بر طبق الزامات و ضروریات استاندارد های بین المللی طراحی و ساخته شده اند. محصولاتی با کیفیت بالا می باشند که مورد تأیید سازمان های مربوطه در ایران نیز می باشند. شیرآلات اطفاء حریق فسکو FESCO در این مجموعه با تعرفه مناسب و مقرون به صرفه موجود بوده و به متقاضیان ارائه می گردد. جهت اطلاع از هزینه ها و شیوه خرید با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمائید تا در اسرع وقت اقدام گردد.

نوشته های مشابه