تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX ساخت یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده سیستم های اعلام حریق می باشد. برای نخستین بار مورد تأیید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرار گرفته است. علاوه بر این تأیید صلاحیت ها، تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX دارای تأییدیه های و گواهینامه های بین المللی و اروپایی نیز می باشد.

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX، تجهیزاتی هستند . علاوه بر آنکه اعلام می کنند آتش سوزی رخ داده است. محل دقیق آتش سوزی و حریق را نیز اعلام می نمایند. عملکرد تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX به این صورت می باشد. که علاوه بر زون بندی، قطعات دارای آدرسی مشخص هستند که به وسیله این عوامل می توان محل وقوع حریق را تشخیص داد. می توان این طور بیان کرد که بعد از آنکه تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX زون بندی و نصب شد. سیستم در حالت آماده باش خواهد بود و در صورتی که آتش سوزی رخ دهد، آدرس دقیق دتکتور و شاستی ها محل دقیق سانحه را مشخص می سازند.

در تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX در زمان وقوع آتش سوزی . هر دتکتور یا قطعه ای که دچار حریق گردد مشخصات کامل شامل کد آن. نوع قطعه، زون و محل نصب آن بر روی نمایشگر کنترل پنل اعلام حریق آدرس پذیر نمایان می شود.

اجزاء تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX

کنترل پنل اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX یکی از محصولات این مجموعه می باشد که در انواع گوناگونی به بازار عرضه شده و به فروش می رسند. این محصول با مدل ZX-P 1000 AD به بازار ارائه شده است . دارای چهار نوع می باشد که شامل این موارد می شوند اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX تک لوپ، اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX دو لوپ. اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX سه لوپ، اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX چهار لوپ.

این دستگاه مرکزی دارای پروتکل اختصاصی ZITEX است. در این دستگاه آدرس دهی قطعات به صورت خودکار انجام می گیرد. در این دستگاه مرکزی با به کار گیری تکنولوژی FAP هشدار های کاذب حذف شده اند. همچنین این محصول توانایی شبکه شدن را دارا می باشد. این کنترل پنل می تواند تا ۱۰۰۰۰ رویداد را ثبت نماید. همچنین می تواند از رویداد ها گزارش سازی نماید. این دستگاه مرکزی توان تغییر سطح حساسیت دتکتورهای دودی را با توجه به شرایط دارد. این دستگاه مرکزی می تواند از قطعات اطلاعات آماری دهد. همچنین قابلیت می تواند سطح صدای آژیر ها را نیز تغییر دهد. این ها تنها گوشه ای از امکانات این کنترل پنل می باشد.

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX آتش نشانی

دتکتور دودی یکی دیگر از اجزاء تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX می باشد. در صورت وقوع دود ناشی از آتش سوزی و حریق دیوایسی را که دچار آتش سوزی شده است مشخص می نماید. دتکتور دودی ZX-SD 8000 AD یکی از مدل های این محصولات می باشد. که از نوع نوری یا فتو الکتریک می باشد و برای تشخیص دود از سنسور پراکنش مادون قرمز استفاده می نماید تا دود را تشخیص دهد.

حساسیت این قطعه در سه سطح کم، متوسط و زیاد و قابل تغییر می باشد. این قطعه دارای ال ای دی با زاویه دید ۳۶۰ درجه می باشد. از تکنولوژی FAP بهره می برد و هشدارهای کاذب را حذف می کند. همچنین قابلیت آدرس دهی خودکار دارد. این محصول دارای ایزولاتور داخلی می باشد.

قطعات تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX

دتکتور حرارتی یکی دیگر از قطعات تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX می باشد . مدل ZX-HD 7000 AD ارائه می گردد. این محصول دارای پروتکل ویژه خود می باشد. و در سه کلاس حرارتی متنوع شامل A2S، A1R، BS بوده و استانداردهای ملی ایران و بین المللی را دارد.

دتکتور ترکیبی محصول دیگری از این مجموعه می باشد که دارای دو سنسور دود و حرارت به صورت همزمان می باشد. می تواند دود و حرارت را تشخیص دهد. این محصول نیز در سه کلاس حرارتی A2S، A1R، BS و سه سطح حساسیت کم، متوسط و زیاد عمل می نماید. این محصول دارای ال ای دی کریستالی با زاویه دید ۳۶۰ درجه می باشد و به صورت خودکار آدرس دهی می نماید.

شستی اعلام حریق قطعه ای دیگر از این تجهیزات می باشد که با مدل ZX-CP 4000 AD به بازار ارائه شده است. این مدل با کاربری Indoor شیشه ای محافظ دارد که از ضربه سهوی و فشردن کلید ریست کردن، جلوگیری می نماید. این شستی دارای استاندارد ملی و EN54 می باشد.

آژیر فلاشر محصول دیگری از این سیستم می باشد که در مدل ZX-SS 55000 AD ارائه شده است . دارای دو تن صدای مختلف و سه سطح صدا می باشد.
تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس ZITEX را می توانید از این مجموعه به صورت اختصاصی دریافت نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل فرمائید.

نوشته های مشابه