فلوسوییچ

فلوسوییچ اطفاء حریق

فلوسوییچ اطفاء حریق

فلوسوییچ اطفاء حریق

امروزه ممکن است برای افرادی که با عملکرد سیستم اعلام حریق و اعلام حریق آشنایی ندارند تعجب آور باشد که همه سیگنال های اعلام حریق به طور خودکار با آتش نشانی تماس نمی گیرند که رایج ترین فلوسوییچ اطفاء حریق موارد زیر است؛ یک آشکارساز دود هوای تامینی؛ یا یک سیگنال سطح پایین یا هشدار یا آتش ۱ از یک آشکارساز دود تنفسی است و یک نقطه تماس دستی سفید که به یک سیستم هشدار اضطراری متصل است که در این موارد، سیگنال هشدار برای اهداف دیگری غیر از سیگنال فراخوان فلوسوییچ اطفاء حریق استفاده می شود.

تعمیر و نگهداری حفاظت آتش شما باید آزمایشی از هر فلوسوییچ اطفاء حریق انجام دهد و نتایج را به صورت شش ماهه ثبت کند و نتایج این آزمایش همچنین ممکن است نشان دهنده جریان فلوسوییچ اطفاء حریق باشد که کار نمی کنند یا سایر سوئیچ ها ممکن است بیش از حد حساس باشند. فلوسوییچ اطفاء حریق که به درستی کار نمی‌ کنند یا خیلی حساس هستند ممکن است منبع هشدارهای مزاحم برنامه‌ ریزی نشده باشند که به عنوان آلارم کاذب نیز شناخته می‌ شوند.

شرکت ما به مالکان ساختمان در سرویس های معمول سیستم ها و تجهیزات حفاظت آتش خود کمک می کند که اگر ارائه‌ دهنده خدمات فعلی شما در تلاش برای کمک به شما در درک عملکرد آتش ‌سوزی و اقدامات ایمنی ضروری است، با ما تماس بگیرید و ما می‌توانیم یک بررسی رایگان سایت بدون تعهد ترتیب دهیم و به شما کمک کنیم تا ماهیت پیچیده نگهداری و انطباق سیستم‌های آتش نشانی و فلوسوییچ اطفاء حریق را بررسی کنیم.

زیرا یک مکانیسم و روش تامین افزودنی برای فلوسوییچ اطفاء حریق، مانند کامیون های آتش نشانی، از جمله یک مجرای تامین مواد افزودنی، یک وسیله پمپ افزودنی، یک خط چرخش با یک شیر فشار متعادل که خط را فشار می‌دهد، حداقل یک سنسور برای اندازه‌گیری جریان خط چرخش و یک دستگاه کنترل خروجی پمپ افزایشی که به جریان خط چرخش اندازه گیری شده پاسخ می دهد. شرکت ما یک تامین کننده فلوسوییچ اطفاء حریق برای مایعات است و فلوسوییچ اطفاء حریق که به‌ عنوان « سنسورهای جریان » یا « دتکتورهای جریان » نیز شناخته می‌شوند.

ابزاری برای نظارت بر جریان در لوله‌ها هستند و با جابجایی یک پیستون مغناطیسی کار می‌کنند که نشان ‌دهنده افزایش یا کاهش جریان مایع است و باعث ایجاد تماس نیز می‌ شود که پیستون فلوسوییچ اطفاء حریق، توسط یک فنر کنترل می شود و زمانی که سیال وجود نداشته باشد، حتی اگر فشاری در لوله وجود داشته باشد، به موقعیت اولیه باز می گردد.

البته خط کامل فلوسوییچ اطفاء حریق ما مجموعه ای از محصولات را برای انواع مختلف برنامه ها ارائه می دهد و سنسورها را می توان در آب، روغن و سیالات آبی (بدون ذرات جامد) اعمال کرد و دارای تنظیم حساسیت برای تشخیص جریان است و نقطه جریانی که سنسور در آن فعال می شود را تعیین می کند.

ما انواع مختلفی از فلوسوییچ اطفاء حریق را تولید می کنیم که البته نشانگرهای جریان ما در پلی فتالامید تولید می شوند و دارای رزوه اتصال گاز ماده هستند و اتصال خروجی به طور معمول باز است، هنگامی که جریان (بر حسب لیتر در دقیقه) از تنظیم تعیین شده در فلوسوییچ اطفاء حریق بیشتر می شود، سیگنال ON و هنگامی که جریان کمتر از تنظیم تعریف شده کاهش می یابد، سیگنال خاموش است و از نرخ جریان مایع کم تا بالا، با ویسکوزیته کم یا زیاد استفاده می کنند و همه کاره هستند و به شما امکان می ‌دهند جریان فعال سازی را در خود فلوسوییچ اطفاء حریق تنظیم کنید، به همین دلیل می‌توان از همان فلوسوییچ اطفاء حریق در برنامه‌هایی با نرخ جریان متفاوت در محدوده حساسیت سنسور استفاده کرد.

بنابراین کنترل و نظارت بهتری بر روی سنسور به دست می‌آید. کاربرد فلوسوییچ اطفاء حریق برای تشخیص کاهش یا افزایش جریان در لوله ها است که بنابراین، آنها برای جلوگیری از آسیب به پمپ ها، یاتاقان ها و تجهیزاتی که باید جریان ثابتی از برخی مواد مایع در فرآیند داشته باشند، استفاده می شوند. فلوسوییچ اطفاء حریق می تواند تجهیزات را خاموش کند یا به سادگی با یک لامپ یا زنگ هشدار صوتی سیگنال دهد که برای انتخاب بهترین فلوسوییچ اطفاء حریق برای برنامه خود، باید از عوامل قید شده آگاه باشید.

مانند اندازه لوله و جریان سیستم و اینکه فلوسوییچ اطفاء حریق در چه سیالی اعمال خواهد شد یعنی این سنسورهای ما برای استفاده با آب، روغن و سوخت توصیه می شوند که برای کاربردهایی با محصولات شیمیایی یا خورنده، پیش آزمایش لازم است. مورد بعد دما و فشار عملیاتی است که فلوسوییچ اطفاء حریق در دمای ۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد کار می کنند و تا ۲۵ بار فشار را تحمل می کنند و جریان فعال سازی که مدل های فلوسوییچ اطفاء حریق ما محدوده های مختلف فعال سازی را کنترل می کنند و شما باید مناسب ترین محدوده را با توجه به حساسیت مورد نیاز در برنامه انتخاب کنید.