قرقره آتش نشانی

قرقره آتش نشانی

قرقره آتش نشانی

قرقره آتش نشانی

همانطور که می دانید قرقره آتش نشانی از تجهیزات مهم در اطفاء حریق می باشد که تهیه آن برای هر ساختمانی به عنوان یک وسیله ایمنی لازم است. آتش نشانان از قرقره آتش نشانی برای پخش سریع شیلنگ های آتش نشانی از ماشین ها و تجهیزات خود در محل آتش سوزی استفاده می کنند. قرقره آتش نشانی در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شوند. در برابر روغن، اسیدها، مواد قلیایی و مواد شیمیایی صنعتی بسیار مقاومت دارند. همچنین قرقره آتش نشانی در برابر گرما، سرما و ازن نیز بسیار مقاوم هستند. همچنین لازم است بدانید که اگر قرقره آتش نشانی که به درستی استفاده شوند. از گره خوردن شلنگ های آب جلوگیری می کنند و اجازه می دهند. شلنگ ها در هر جهتی حرکت کنند و می توانند آب را به آتش بپاشند.

قرقره آتش نشانی با دریچه توقف اتوماتیک یکپارچه عرضه می شود که با دو دور چرخش چرخ باز می شود. فضای های داخلی کامل برنجی برای اطمینان از طول عمر مناسب آن بدون خوردگی می باشد و لوله های شلنگ ورودی انعطاف پذیر برای آسان کردن اتصالات لوله خروجی چپ، راست، بالا و پایین می باشد و البته شلنگ قرقره آتش نشانی از الیاف استاندارد با کیفیت تولید شده است.

تامین قرقره آتش نشانی ساخته شده از کیفیت عالی مواد خام. توسط شرکت ما که یکی از برجسته ترین تامین کنندگان قرقره آتش نشانی در میان سایرین از سراسر کشور هستیم. تیم ما متشکل از متخصصان واجد شرایط و نیروی کار ماهر است که قرقره آتش نشانی آب بی عیب و نقص را تامین می کنند. با آن، ما پیشرو تامین کنندگان قرقره آتش نشانی هستیم. ما مجموعه گسترده ای از مشتریان داریم که در سراسر جهان پراکنده شده اند و با تعهد خود نسبت به خدمات رسانی به مشتریان خود. به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان قرقره آتش نشانی معرفی شده ایم.

شرکت ما یکی از تامین کنندگان پیشرو انواع قرقره آتش نشانی است. عملکرد و قابلیت اطمینان قرقره آتش نشانی ما در بالاترین استاندارد است. ما دارای طیف گسترده ای از قرقره آتش نشانی در نوع ثابت، چرخشی و انواع مختلف، نوع دستی و اتوماتیک می باشیم. همچنین درام قرقره آتش نشانی دارای دنده هایی برای ایجاد استحکام بیشتر و جلوگیری از پیچ خوردن است. قرقره های آتش نشانی به دلیل رنگ آمیزی با پوشش پودر اپوکسی در برابر خوردگی مقاوم هستند. با مطابقت با استانداردهای بین المللی طراحی، آزمایش و تایید شده اند.

نوشته های مشابه