فروش جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی ارزان

جعبه آتش نشانی ارزان

جعبه آتش نشانی ارزان

یک نفر با عجله در دفتر شما می دود تا خود را به جلسه برساند. در نهایت ممکن است به کپسول آتش نشانی شما برخورد کند. در این هنگام، کپسول آتش نشانی شما، آسیب دیده است و پولی که برای آن خرج کرده اید هدر می رود و در صورت وقوع آتش سوزی دفتر شما کاملاً در معرض خطر قرار می گیرد. به همین دلیل است که خرید یک جعبه آتش نشانی ارزان، برای محافظت از کپسول آتش نشانی شما در برابر آسیب ضروری است.

نگهداری کپسول های آتش نشانی

این کاملاً به محل استفاده از کپسول آتش نشانی بستگی دارد. اگر کپسول آتش نشانی برای دفتر شما است، جعبه ای که در آن کپسول آتش نشانی، به طور ایمن در جای خود قرار گیرد، و دسترسی به آن راحت باشد، ایده آل خواهد بود. یکی دیگر از کاربردهای عالی جعبه آتش نشانی ارزان، این است که اگر بیرون از خانه هستید، در اطراف کودکان هستید و نیاز دارید کپسول آتش نشانی خود را در مکانی نگهداری کنید.

آنها نتوانند به آن دسترسی داشته باشند. اگر به دنبال استفاده از کپسول آتش نشانی خود در خارج از منزل هستید. مجبور نیستید این اقدامات احتیاطی اضافی را انجام دهید، در این صورت جعبه آتش نشانی ارزان، نقش یک کاور محافظتی را ارائه می دهد و در عین حال قابلیت حمل به اندازه کافی آسان را حفظ می کند. جعبه آتش نشانی ارزان، تضمین می کند که کپسول آتش نشانی و تجهیزات مربوط به آن، همیشه ایمن خواهد بود. بنابراین در صورت نیاز به استفاده از آن، کپسول آتش نشانی شما بدون هیچ گونه آسیب، به خوبی کار می کند.

جعبه آتش نشانی، آنقدر محکم است که می توانید روی آنها بایستید و باز هم نمی شکند. این جعبه ها، استاندارد و ضد آب هستند. بنابراین شما با آسودگی کامل می توانید جعبه آتش نشانی خود را، در خارج از خانه نگهداری کنید. جعبه آتش نشانی ارزان، به شما امکان دسترسی به کپسول آتش نشانی را در صورت آتش سوزی ناگهانی خانه یا محل کار می دهد. جعبه آتش نشانی ارزان، که برای استفاده با یک و یا دو کپسول آتش نشانی طراحی شده. جمع و جور و بادوام است و از فولاد گالوانیزه و شیشه ایمن ساخته شده است.

مشخصات فنی جعبه آتش نشانی ارزان

– نصب آسان
– قابل استفاده مجدد
– قابل آویز بودن به دیوار
– ایمن و بادوام
– طراحی شده برای نگهداری یک و یا دو خاموش کنند
– مقاوم در برابر ضربه
– رنگ بندی سفید، قرمز و مشکی
– ساخته شده از فولاد، آلومینیوم، فایبر گلاس و پی وی سی
– ارتفاع ۶۵ سانتی متر
– عرض ۷۵ سانتی متر
– عمق ۲۷ سانتی متر

انواع جعبه آتش نشانی

– جعبه تک کابین
– جعبه دو کابین
– جعبه دو طبقه
– جعبه یک طبقه

جعبه آتش نشانی ارزان، برای محافظت از کپسول های آتش نشانی شما در برابر محیط کار و منزل طراحی شده است. داشتن نوع مناسب جعبه آتش نشانی ارزان، در محل مناسب، ضروری است. این جعبه آتش نشانی ارزان باکیفیت، دارای ساختار محکمی است. این جعبه ها به راحتی روی دیوار نصب می شوند. بنابراین از دستکاری محافظت می شوند و در صورت نیاز، به راحتی در دسترس هستند.

جعبه آتش نشانی ارزان، از تجهیزات آتش نشانی شما در برابر آب و هوا و محیط های سخت و همچنین در برابر آسیب های تصادفی محافظت می کند. آنها برای همه مکان ها از جمله مدارس، مغازه ها، انبارها و سایر مکان های صنعتی مناسب هستند. اطمینان حاصل می کنند که کپسول آتش نشانی شما، همیشه در مکان مناسب قرار دارد.

قیمت جعبه آتش نشانی

ما طیف متنوعی از جعبه آتش نشانی با قیمت ارزان فلزی، پی وی سی و فایبرگلاس با سایش سخت، با ماندگاری و استفاده آسان را در اختیار داریم. به راحتی نصب می شوند. آنها را می توان به صورت داخلی یا خارجی به دیوار نصب کرد. هدف ما در انتخاب جعبه آتش نشانی ارزان، ارائه کیفیت و بهترین قیمت و تحویل مستقیم به مشتریان است. ما جعبه آتش نشانی ارزان و تجهیزات آتش نشانی را با کیفیت فوق العاده مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می کنیم. این به این معنی است که برای هر شخص و کسب و کاری که به ایمنی از آتش سوزی فکر می کند، جعبه آتش نشانی ارزان، ارائه می دهیم.

ما محصولات با کیفیت بسیار بالا را با بهترین قیمت به فروش می رسانیم. جعبه آتش نشانی ارزان در سبک، اندازه و مدل های مختلف وجود دارد. از فولاد ضد زنگ گرفته تا آلومینیوم و پلاستیک و فایبرگلاس و چوب. همه جعبه آتش نشانی ارزان ما، با بالاترین کیفیت ساخته شده است. اکثر جعبه آتش نشانی ارزان، دارای گزینه های قابل انتخاب هستند.

گزینه‌ها شامل نوع شیشه‌های سکوریت، نوع قفل، دستگیره‌ها، تک درب بودن یا دو درب بودن جعبه، یک یا دو قلو بودن جعبه و موارد دیگر است. همچنین، ما می توانیم جعبه آتش نشانی ارزان، را مستقیماً به محل کار شما یا جایی که به آنها نیاز دارید ارسال کنیم.

نوشته های مشابه