برند شیرآلات

شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO

شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO

شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO

شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO با داشتن بیش از سی سال سابقه در زمینه ساخت این محصولات یکی از با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار در این زمینه می باشد. مورد تأیید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد. شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO همگی بر اساس استاندارد های بین المللی UL و FM طراحی و تولید شده اند و دارای گواهی ISO 9001:2015 می باشند.

استفاده از سیستم های اطفاء حریق در ساختمان ها و مکان های مسکونی و غیر مسکونی تبدیل به امری ضروری شده است. زیرا در درجه اول با سلامت و جان افراد سروکار دارد و در درجه دوم ضامن جلوگیری از خسارت های مالی می باشد. از وارد آمدن هزینه های هنگفت ناشی از آتش سوزی و حریق جلوگیری می نماید. شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO همگی از متریال با دوام و مرغوب، با طول عمر بالا ساخته شده اند. استفاده از آن ها به بالا بردن ایمنی مکان کمک شایانی می نماید. برای شناخت شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO بهتر است چند نمونه از این محصولات را در ادامه بررسی نمود.

شیر دروازه ای وفلو WEFLO

شیر دروازه ای وفلو WEFLO یکی از محصولات سیستم های اطفاء حریق می باشد . برای قطع و وصل جریان آب در زمان اطفاء حریق به کار می رود. چرخش این شیر بر روی ساقه ای رزوه ای انجام می گیرد. ولی چرخش شیر باعث بالا یا پایین رفتن ساقه یا رزوه نمی گردد. این محصول به جای شیرهای پروانه ای سوئیچ ناظر نیز به کار می رود.

این محصول از شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO ساختاری بسیار مستحکم و مقاوم دارد . ساقه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این محصول دارای خواص ضد خوردگی می باشد و تا فشار کاری ۳۰۰ PSI را تاب می آورد. مقاومت این قطعه در برابر حرارت و برودت نیز بسیار مناسب می باشد . از منفی ۱۰ درجه سانتی گراد تا ۸۰ درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل می کند و خطر یخ زدگی در آن وجود ندارد. این قطعه از شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO مطابق با استاندارد های UL – ULC و FM طراحی و تولید شده است.

شیر فشار شکن از نوع کاهنده فشار وفلو WEFLO

شیر فشار شکن از نوع کاهنده فشار وفلو WEFLO یکی از محصولات اطفاء حریق می باشد. عملکرد آن در جهت کاهش فشار سیال ورودی و تنظیم فشار سیال خروجی می باشد. به گونه ای که فشار سیال خروجی از میزان فشار ورودی کمتر خواهد بود. شیر فشار شکن از نوع کاهنده فشار وفلو WEFLO به طور معمول در سیستم های اطفاء حریق در برج ها و ساختمان های مرتفع . مخازن بزرگ صنعتی یا مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد.

این قطعه در مصرف آب صرفه جویی می نماید و از آسیب های احتمالی ناشی از فشار بالای آب جلوگیری می نماید. فشار بالای سیالات می تواند سبب ترکیدن یا منفجر شدن قطعات گردد. شیر فشار شکن از نوع کاهنده فشار وفلو WEFLO باعث طول عمر سیستم اطفاء حریق می گردد.

این محصول از شیرآلات اطفاء حریق دارای استاندارد GOAST می باشد. دمای بین ۰ تا ۸۷ درجه سانتی گراد را تحمل می کند. یعنی در دمای ۰ درجه یخ نمی زند و در برابر حرارت تا حد مطلوبی مقاوم می باشد.

شیر یک طرفه وفلو WEFLO

شیر یک طرفه وفلو WEFLO یکی دیگر از از شیرآلات اطفاء حریق این برند می باشد. دارای بدنه و ساختاری مقاوم و مستحکم می باشد. پوشش داخلی این محصول از متریالی پوشانده شده است که آن را در برابر خوردگی مقاوم سازد. بدنه آن از آلیاژی مستحکم که به خوبی فشار آب را تاب بیاورد و در برابر ضربه احتمالی مقاوم باشد. عملکرد این قطعه از شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO به این صورت می باشد. جریان آب را یک سویه می نماید و در صورتی که جریان آب برگردد از عبور آن جلوگیری می نماید.

شیر یک طرفه برای انجام این عمل نیازی به دخالت کاربر نداشته و دسته یا اهرمی در آن به کار نرفته است و کاملا خودکار عمل می نماید. برای راهنمایی اپراتور بر روی بدنه شیر یک طرفه وفلو جهت عبور سیال برجسته و نمایان شده است. کاربرد شیر یک طرف در سیستم های اطفاء حریق و تجهیزات آتش نشانی. در متعلقات ابتدای خط سیستم اسپرینکلر و پایپینگ پمپ یا بعد از سیامی می باشد. معمولا شیر یک طرفه را همراه با شیر دروازه ای به کار می برند زیرا جریان را به خوبی و با فشار مناسب هدایت می کنند.

انواع محصولات شیرآلات اطفاء حریق وفلو WEFLO را می توانید از طریق این مرکز با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تهیه نمائید. این محصولات مورد تأیید غالب سازمان ها و نهادهای مربوط به اطفاء حریق و ایمنی ایران بوده و به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. جهت ثبت سفارش و تهیه محصولات تماس بگیرید.

نوشته های مشابه