تجهیزات اعلام حریق

تجهیزات اعلام حریق

تجهیزات اعلام حریق

تجهیزات اعلام حریق

صنعت سیستم های امنیتی الکترونیکی و تجهیزات اعلام حریق با فناوری ساخت پیشرفته، طراحی و تولید انبوه تعدادی دستگاه را ممکن می کند که دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به محصولات در درجه خود هستند که تاکنون در بازار موجود است. سازگاری کامل با قواعد استاندارد EN54 امکان استفاده از دستگاه ها و تجهیزات اعلام حریق را در هر صورت که طبق مقررات مشخص شده الزامی باشد، می دهد. طیف وسیعی تجهیزات اعلام حریق مهم‌ترین عملکردهای مورد نیاز برای سیستم‌های سیگنال دهنده آتش‌سوزی را ارائه می‌دهد و نصب و نگهداری آسان را تضمین می‌کند که به دلیل آن نه تنها برنامه نویسی و تعمیر و نگهداری دوره ای، بلکه کاربرد روزمره نیز به میزان قابل توجهی آسان تر است.

تجهیزات اعلام حریقCSP پیشرفته ترین تجهیزات معمولی است که در تأسیسات کوچکتر که نیاز به تجهیزات اعلام حریق اختصاصی دارند، مانند هتل های کوچک، مسافرخانه ها، مهدکودک ها، مدارس، کتابخانه ها، تأسیسات دامپروری، موزه ها، شعب بانک ها نصب می شود و بایگانی یا سالن های تولید و انبارها نیز از این دسته مکان ها هستند. تجهیزات اعلام حریق همچنین یک راه حل ایده آل برای ایمن سازی اتاق های یک نفره مانند رختکن، اتاق سرور یا انبار است.

طیف وسیعی از تجهیزات اعلام حریق، از نقاط تماس دستی که برای نصب داخلی و خارجی تطبیق داده شده‌اند تا آشکار سازهای دود خودکار، حرارتی و آشکار سازهای چند سنسوری، امکان سفارشی سازی سطح امنیتی را با توجه به نیاز تأسیسات فراهم می‌کنند. امکان متصل شدن چندین دستگاه تجهیزات اعلام حریق، سیستم CSP را مقدور می سازد تا از عملکرد تاثیرگذار اعلام حریق اطمینان حاصل کند و خروجی های آتش سوزی و آسیب رساندن به سیستم های اطلاعاتی مزیت دیگر این راه حل را تشکیل می دهد. تجهیزات اعلام حریق به سیستم های تخصصی نظارت بر حریق امکان فراخوانی خودکار خدمات امداد و نجات و آتش نشانی را فراهم می کند.

سیستم‌های معمول تجهیزات اعلام حریق به دلیل هزینه‌های راه‌اندازی و نگهداری اندک، استفاده و سرویس ساده‌تر، گزینه‌ای عالی برای نصب‌ در مکان های کوچک ‌تر هستند. لازم به ذکر است که در مورد تأسیسات کوچکتر که منبع آتش معمولاً به راحتی شناسایی می شود، اثربخشی یک سیستم معمولی تجهیزات اعلام حریق همان چیزی است که توسط راه حل های گسترده تر ارائه می شود. همچنین باید به یاد داشته باشید که هر سیستم اعلام حریق نیاز به آزمایش دوره ای اجزای خود دارد تا در صورت لزوم از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود.

نوشته های مشابه