جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی برای محافظت از سرقت و خراب کاری در مناطق عمومی و ساختمان ها طراحی شده است تا تجهیزات آتش نشانی مانند مجموعه قفسه شلنگ آتش نشانی، قرقره شلنگ آتش نشانی و کپسول آتش نشانی را با خیال آسوده در آن نگهداری کنند. این جعبه آتش نشانی فولادی است که برای راحتی آتش نشانی در هر مکانی نصب می شود.

با نصب ساده، وزن سبک و اشغال کوچک و همچنین جعبه آتش نشانی به محافظت از تجهیزات داخل در برابر کثیفی و زباله کمک می کند. جعبه آتش نشانی روکار دارای یک جعبه لعابی با گیج سنگین و سفید می باشند و جعبه آتش نشانی سطحی با درب و تزئینات آلومینیومی دارای جعبه ای هستند که به طور کامل از آلومینیوم شفاف یا رنگی ساخته شده است.

جعبه های سطحی با درب و تزئینات فولادی ضد زنگ می باشد که به طور کامل از فولاد ضد زنگ تولید شده است. جعبه آتش نشانی فولادی ضد زنگ دارای یک درب سنگین فلزی توخالی به ضخامت مرسوم است و روکش‌ها و درها دارای ساختار یک تکه با دستگیره چرخشی ، لولای منطبق و گیره غلتکی خود تنظیم هستند که روکش جعبه آتش نشانی استاندارد برای آن از فولادی ضد زنگ تولید می شود. درب‌ها و جعبه آتش نشانی آلومینیومی از جنس آلومینیوم اکسترود شده یا تولید شده با روکش شفاف می باشد.

جعبه آتش نشانی قسمتی از سیستم های اطفای حریق هستند که شامل شیلنگ های اطفاء حریق و کپسول های ضد حریق می باشد. جعبه آتش نشانی پس از کپسول های آتش نشانی، جزو اولین تجهیزات اطفاء و تشخیص حریق می باشد و عملکرد حیاتی آن زدودن محیط از دود و گرما، سرعت بخشیدن به عملیات اطفاء، می باشد. فراهم کردن زمان برای فرار افراد مشرف به حادثه و حفظ امنیت آن ها از آسیب آتش و دود نیز جزئی از عملکرد جعبه آتش نشانی می باشد و در تامین آب تیم عملیاتی نقش مهمی دارد.

قطعات داخل جعبه آتش نشانی شامل، شیلنگ آتش نشانی، نازل کپسول آتش نشانی، گیت و کوپلینگ های مربوطه می باشد و جعبه آتش نشانی اولین سیستم دخالت در اطفاء است که برای مقابله با آتش سوزی استفاده می شود. جعبه آتش نشانی انواع ساختمان ها را مجهز می کند و طراحی نصب باید به معیارهای دقیقی که در قوانین و استانداردهای مختلف را مانند مکان، دسترسی، تعداد، پوشش، جریان و فشار روی قرقره شلنگ آتش نشانی و منابع آب رعایت کند.

نوشته های مشابه