قرقره آتش نشانی

قرقره آتش نشانی هوزریل

قرقره آتش نشانی هوزریل

قرقره آتش نشانی هوزریل

قرقره آتش نشانی هوزریل برای تامین آب قابل دسترسی و کنترل شده برای مقابله با خطر آتش سوزی قرار گرفته اند و قرقره آتش نشانی هوزریل برای محیط‌های پرخطر بزرگ مانند مدارس، هتل‌ها، کارخانه‌ها و غیره ایده‌آل هستند که مطابق استاندارد EN 671 – طراحی شده‌اند و قرقره‌های شلنگ می‌توانند در طول ۳۰ متر شیلنگ ۱۹ میلی‌متری و ۲۵ میلی‌متر باشند.

قرقره آتش نشانی هوزریل خرطومی در انواع ثابت، نوسانی، فرورفته و مخفی با دریچه های اتوماتیک یا دستی موجود هستند و در مناطق بزرگ یا راهروهایی که خاموش کننده ۹ لیتری ممکن است پوشش کافی را ایجاد نکند که در ساختمان هایی که مساحت آن بیش از ۵۰۰ متر مربع باشد و هنگامی که توسط گواهی ایمنی آتش نشانی یا توسط بیمه گذاران مورد نیاز است که قرقره آتش نشانی هوزریل به تعمیر و نگهداری و سرویس سالیانه نیاز دارد که کارکرد حلقه شلنگ را برای اولین بار و هر بار تضمین می کند و از نشت های بالقوه آسیب رسان جلوگیری می کند.

استفاده از قرقره آتش نشانی هوزریل را می توان برای چوب، منسوجات، مبلمان، پلاستیک و غیره استفاده کرد و آنها نباید در آتش سوزی های الکتریکی و/یا مایعات قابل اشتعال استفاده کرد که قرقره آتش نشانی هوزریل وسایلی هستند که برخی از انواع شیلنگ را در صورت عدم استفاده در خود جای می دهند. انواع مختلفی از نگهدارنده های قرقره در اطراف خانه، به عنوان بخشی از تجهیزات آتش نشانی و در کارخانه های تولیدی استفاده می شود و در برخی موارد، قرقره آتش نشانی هوزریل از نظر طراحی و هدف سودمند تر است.

با این حال، برخی از گزینه ها برای خانه نیز به عنوان تزئینی و همچنین کاربردی طراحی شده اند. یکی از رایج ترین نمونه های قرقره آتش نشانی هوزریل اغلب در خانه‌های خصوصی یافت می‌شود و باعث می‌شود که در زمانی که از آن استفاده نمی ‌شود به راحتی نگهداری شود و برای نگهداری آسان در کارگاه یا پارکینگ امکان پذیر می کند. یکی از مزایای استفاده از این نوع قرقره آتش نشانی هوزریل این است که شیلنگ امکان گره یا گره خوردن را ندارد و در صورت نیاز برای آبیاری چمن، باغ یا تخت گل، به کار انداختن شلنگ بسیار راحت تر می شود.

نوع دیگری از قرقره آتش نشانی هوزریل قسمتس از تجهیزات ایمنی استاندارد در بسیاری از ساختمان ها است و قرقره های شلنگ آتش نشانی که به درستی استفاده شوند از گره خوردن شیلنگ های آب جلوگیری می کنند و اجازه می دهند شیلنگ ها در هر جهتی حمل شوند که شیلنگ های متصل می توانند آب را به شعله بمالند حتی اگر بیشتر شیلنگ هنوز در اطراف قرقره آتش نشانی هوزریل پیچیده باشد که البته قدمت آتش نشانی به روم باستان برمی گردد. قرقره آتش نشانی هوزریل بخشی از تجهیزات تخصصی است که برای خاموش کردن آتش استفاده می شود و آتش نشانان از این قرقره آتش نشانی هوزریل برای توزیع سریع شیلنگ های آتش نشانی از کامیون های تجهیزات خود در محل آتش سوزی استفاده می کنند.

اما شلنگ آتش نشانی یک اختراع نسبتاً جدید است که برای اولین بار در سال ۱۶۰۰ برای این منظور استفاده شد. پیشرفت در مهندسی و فناوری تجهیزات آتش نشانی را در طول قرن ۱۹ و ۲۰ کوچکتر، سبک تر و ایمن تر کرد. یک چالش بزرگ در این مدت مربوط به شلنگ های آب بود. آتش نشانان به صدها فوت شلنگ سنگین و غیر قابل حمل نیاز داشتند که بتواند در عرض چند دقیقه پس از زنگ خطر، محل آتش سوزی را هدف قرار دهد.

قرقره آتش نشانی هوزریل این مشکل را حل کرد و به شلنگ های جمع شونده اجازه داد تا در یک منطقه فشرده ذخیره شوند و سپس در صورت نیاز فوراً گسترش داده شوند. ماشین های آتش نشانی هنوز از این قرقره آتش نشانی هوزریل تخصصی در دوران مدرن استفاده می کنند. قرقره آتش نشانی هوزریل اجازه می دهد تا یک شیلنگ آتش نشانی جمع شود یا برای ذخیره سازی آسان سیم پیچ شود و قرقره آتش نشانی هوزریل طوری طراحی شده است که شلنگ را بدون گره خوردن بپذیرد.

گاهی اوقات یک راهنمای داخلی برای آسان‌تر کردن امتداد شیلنگ گنجانده می‌شود، و کل مجموعه قرقره اغلب روی یک بازوی متصل به بیرون چرخ می‌خورد تا شیلنگ را بتوان در هر جهتی حمل کرد و انتهای شیلنگ به منبع آب متصل است. آب را می توان به سمت یک آتش سوزی هدایت کرد، مهم نیست که چقدر شیلنگ کشیده شده و با یک دسته و دریچه در نازل کنترل شده است. قرقره آتش نشانی هوزریل بیشتر در کامیون های تجهیزات آتش نشانی رایج است. نسخه دیگری در دفاتر و دیگر ساختمان های بزرگ یافت می شود و این قرقره آتش نشانی هوزریل به طور کلی به یک دیوار متصل می شود یا در یک شکاف در دیوار ذخیره می شود و به طور واضح برچسب گذاری می شود که در صورت آتش‌سوزی، هر شخصی می‌تواند شیلنگ را گسترش دهد و باعث می‌شود یک شیر خودکار آب تحت فشار را از منبع آب ساختمان با استفاده از پمپ آتش نشانی منحرف کند.

نوشته های مشابه