شیر آلات اطفاء حریق

شیر آلات اطفاء حریق

شیر آلات اطفاء حریق

شیر آلات اطفاء حریق

شرکت ما به عنوان یکی از تامین کنندگان شیر آلات اطفاء حریق که عمدتاً در سیستم های ثابت حفاظت آتش با گازهای بی اثر استفاده می شود به شما این اطمینان را می دهد که با انتخاب محصولات ما از قطعاتی با کیفیت بی نظیر بهره مند می شوید. شیر آلات اطفاء حریق در سیستم های حفاظت آتش در مکان هایی استفاده می شود که استفاده از آب برای اطفای حریق قابل استفاده نیست. این می تواند در اتاق های سرور، موتور خانه، اتاق های کمکی، انبارهای بار و غیره باشد.

شیر آلات اطفاء حریق غالبا در باتری های سیلندر فشار بالا CO2 با فشار کاری ۳۰۰ بار استفاده می شوند. شیر آلات اطفاء حریق را می توان به صورت دستی، پنوماتیک و الکتریکی کنترل کرد و البته آن ها را می توان به صفحه ترکیدگی و دریچه نشتی مجهز کرد.

شیر آلات اطفاء حریق با ایمنی بالا برای یافتن راه‌های هوشمندانه تر برای کمک به محافظت از کسب‌وکارها و محافظت از افراد در محل زندگی و کارشان ارتقا می‌دهیم. با استفاده از فناوری اثبات شده و قابل اعتماد، ما یک خط همه کاره از شیر آلات اطفاء حریق را برای کاربردهای مختلف، از جمله نفت و گاز، تولید انرژی و برق، تونل ها و حمل و نقل، تأسیسات ذخیره سازی، سیستم های تجاری، صنعتی یا مسکونی ارائه خواهیم داد.

شیر آلات اطفاء حریق همچنین نقش مهمی در کنترل موثر سیستم برای طیف گسترده ای از کاربردها دارند و دریچه‌های حفاظت آتش قابل اعتماد با در نظر گرفتن طراح و نصب کننده ساخته شده‌اند و به شما کمک می‌کنند حتی در چالش برانگیز ترین موقعیت‌ها از جان و دارایی تان حفاظت کنید. تامین شیر آلات اطفاء حریق توسط شرکت ما این امکان را فراهم می آورد تا برای کنترل طیف گسترده ای از سیستم های اسپرینکلر مناسب باشند و البته شیرهای قابل اطمینان در انواع مختلفی از اندازه ها، اتصالات ورودی و خروجی و درجه بندی فشار موجود هستند.

شیر آلات اطفاء حریق قابل اعتماد تأییدیه‌ها و فهرست‌هایی را از آزمایشگاه‌های بین‌المللی به رسمیت شناخته شده را با خود همراه دارد و شرکت ما به عنوان یک پیشرو در صنعت محافظت از شهروندان در مقابل آتش از سالیان پیش، شهرت خود را برای تامین با کیفیت ترین شیر آلات اطفاء حریق نشان داد و قابل اعتماد ترین شبکه توزیع صنعت و تیم متخصصان صنعت حفاظت از آتش را مونتاژ کرد. برای خرید و مشاوره با تیم متخصصان ما در زمینه شیر آلات اطفاء حریق تماس بگیرید تا توصیه ای متناسب با الزامات خاص حفاظت در برابر آتش را دریافت کنید.