برند شیرآلات

شیرآلات اطفاء حریق بست BEST

شیرآلات اطفاء حریق بست BEST

شیرآلات اطفاء حریق بست BEST

شیرآلات اطفاء حریق بست BEST دسته ای از محصولات با کیفیت می باشند که ساخت برندی معتبر از کشور آمریکا می باشد. در تولید شیرآلات اطفاء حریق بست BEST از متریال مرغوب استفاده شده است . نیز در برابر عوامل محیطی چون فرسایش، خوردگی، زنگ زدگی مقاوم می باشند و طول عمر بالایی دارند. از آن جایی که شیرآلات اطفاء حریق اهمیت فراوانی در ایمنی و محافظت از ساکنان یک مجتمع و ساختمان دارد. بهتر است از محصولات با کیفیتی انتخاب و خریداری و نصب گردند. شیرآلات اطفاء حریق بست BEST دارای استاندارد UL آمریکا می باشند.

دسته بندی شیرآلات اطفاء حریق بست BEST

محصولات شیرآلات اطفاء حریق بست BEST را می توان به دو دسته تقسیم بندی نمود. یک دسته شیرآلات اطفاء حریق به صورت ایستاده یا به عبارت دیگر رو زمینی و دسته دیگر شیرآلات اطفاء حریق زیر زمینی. نمی توان این طور جمع بندی کرد که کدام دسته محصولات بهتر و با کیفیت تری هستند. بلکه انتخاب نوع شیرآلات اطفاء حریق بست BEST بستگی به شرایط و محیطی که در آن نصب می شود. آب و هوا و عوامل فرساینده، عوامل فنی و بودجه و هزینه ای که صرف این موضوع می شود، دارد.

شیرآلات اطفاء حریق ایستاده یا Fire Hydrant که نمونه های آن در خیابان ها و چهار راه ها بسیار دیده می شوند. این محصول در داخل یا خارج از ساختمان ها و مجتمع های مسکونی، پارکینگ ها، کارخانه ها و محیط های صنعتی و مکان های دیگر بسیار دیده می شود. شیرآلات اطفاء حریق ایستاده بست BEST به منظور دسترسی سریع و آسان آتش نشان ها به آب برای خاموش کردن آتش و حریق طراحی شده و نصب می گردند.

شیرآلات اطفاء حریق زیر زمینی درون محفظه خود و به صورت زیر زمینی نصب می گردند. شیرآلات اطفاء حریق زیر زمینی دارای شیر قطع و وصل جریان هستند نوع اتصال آن ها فنجی است و شیلنگ و پایه شیلنگ دارند.

محصولات شیرآلات اطفاء حریق بست BEST

محصولات شیرآلات اطفاء حریق بست BEST انواع متعددی دارند که هر کدام کارایی مخصوص به خود دارند. برخی از این محصولات عبارت هستند از این موارد:
شیر یک طرفه بست BEST دارای استاندارد UL، یکی از محصولات پر مصرف از شیرآلات اطفاء حریق این برند می باشد. این محصول جریان آب را یکسو می سازد و اجازه حرکت جریان آب را تنها به یک سمت می دهد. این محصول از بازگشت جریان آب از مسیر پایین دستی جلوگیری می نماید.

منظور از UL، استانداردی است که این محصول تحت آن ساخته شده است و استاندارد تجهیزات آتش نشانی آمریکا می باشد. این محصول از سایز ۲ اینچ تا ۱۲ اینچ تولید شده و به بازار عرضه می گردند و دارای فشار کاری ۳۵۰ PSI می باشد.

شیر تست و تخلیه بست BEST دارای استاندارد UL آمریکا، محصول دیگری از سری شیرآلات اطفاء حریق این برند می باشد. از این شیر برای تست تخلیه در زمان های غیر ضروری استفاده می شود. این شیر که بر روی لوله های اسپرینکلر در سر خط ورودی هر طبقه ساختمان نصب می گردد. زمان هایی که نیاز به تعمیر یا بازدید وجود دارد جهت تست و مشاهده عملکرد باز و بسته می گردد. این قطعه با فشار کاری ۳۰۰ PSI، در سایزهای مختلف و منطبق با استاندارد های بین المللی طراحی و تولید می گردد.

شیر پروانه بست BEST دارای استاندارد UL آمریکا

شیر پروانه بست BEST دارای استاندارد UL آمریکا، از قطعات دیگر این مجموعه می باشد. از اصطلاح انگلیسی Butterfly Valve گرفته شده است. این شیر که در محصولات اطفاء حریق جای می گیرد، دارای یک دیسک استوانه ای یا چهار ضلعی می باشد. می تواند حول محور خود بچرخد و به این وسیله جهت کنترل جریان آب و انسداد آن را تنظیم نماید.

شیر پروانه بست BEST نسبت به دیگر شیرها وزن کمتری دارد . به همین دلیل از متریال کمتری در تولید آن استفاده شده است . قیمت مناسب تری نسبت به شیرهای دیگر دارد. این محصول تحت استاندارد API609 ساخته شده. در انواع گوناگونی مناسب با کاربردهای گوناگون طراحی و تولید می گردد . فشار کاری ۳۰۰ PSI را تاب می آورد.

شیر کنترلی یک طرفه مخصوص گیج بست BEST محصول دیگری از شیرهای یک طرفه می باشد . یک طرفه کردن جریان در گیج ها کاربرد دارد و اجازه می دهد گیح به صورت دقیق تری میزان بار را در سیستم نشان دهد. این محصول شیر مخصوص هواگیری گیج می باشد. نشت آب را به هنگام باز کردن گیج به صورت اتوماتیک قطع می نماید. این محصول تجت استاندارد UL آمریکا طراحی و تولید گشته است. فشار کاری ۳۰۰ PSI را تاب می آورد.

محصولات شیرآلات اطفاء حریق بست BEST بسیار متنوع هستند . این ها تنها چند نمونه از این محصولات بودند. این قطعات را می توانید از این مرکز با کیفیت بالا و بهترین قیمت تهیه نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه محصولات تماس بگیرید.

نوشته های مشابه