شیر آلات اطفاء حریق

شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی

شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی

شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی

شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی با استفاده از سیستم های کلاس خطر ویژه و برای اطفاء حریق از کف و آب استفاده می کند که حوزه های کاربرد؛ انبارها، در مناطقی که در کلاس خطر بالا قرار دارند است و برای اطفاء حریق از برخی سیالات با هم استفاده می کند که شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی برای آبپاش ها و نازل ها استفاده می شوند. شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی، همراه با مخزن و پمپ ها، بخش مهمی از بسیاری از سیستم های حفاظت آتش صنعتی هستند و اغلب به عنوان قلب سیستم اطفاء حریق شناخته می شوند و به همین دلیل، ضروری است که شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی به درستی کار کند و در واقع تفاوت شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی و شیرهای خاموش و همچنین شیرهای دیلوج با ریست محلی و شیرهای دیلوج با ریست از راه دور را روشن خواهیم کرد.

شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی یک نوع شیر فعال کننده سیستم است که توسط یک سیستم تشخیص که در همان مناطقی که نازل های اسپری نصب می شود یا با عملکرد دستی از راه دور برای تامین آب برای همه نازل های اسپری باز می شود و از آنجایی که این تعریف کاملاً گسترده است، ممکن است برخی سردرگمی‌ها بین انواع دیگر شیرهای فرآیند و شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی ایجاد شود که بنابراین باید روش تشخیص یک شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی را بررسی کنید.

شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی به عنوان یک شیر کنترل سیستم شناخته می شود و یک سیستم سیلاب که برای استفاده سریع از آب استفاده می شود که در سیستم اسپری دریچه دیلوج از چنین مناطقی محافظت می کند و به عنوان نصب ترانسفورماتور قدرت، مخزن ذخیره سازی، حفاظت از نوار نقاله و سایر کاربردهای صنعتی و غیره با افزودن عامل کف کننده است و البته شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی می تواند برای محافظت از آویز هواپیما و قابل اشتعال استفاده شود.

در شیر اطفاء حریق دیلوج فلنجی عملکرد دریچه ها به صورت هیدرولیکی انجام می شود که دریچه دیافراگمی کارکرده دارای سه اتاق است که توسط دیافراگم عمل شده از یکدیگر جدا می شوند. شیر چک و منافذ محدود کننده از سیستم را به طرف محفظه بالا، هدایت می کند و فشار در محفظه بالایی در سراسر دیافراگم عمل می کند. طراحی فشار در تشخیص آتش سوزی، اتاق بالا از طریق درگاه خروجی به اتمسفر تخلیه می شود و دستگاه های فعال سازی را باز کرد که فشار محفظه بالایی را نمی توان از طریق ورودی محدود دوباره پر کرد.